Schriever

Vragen? 050-3185090

17.2°C Wind: NNO 3 Bft
 
 

U bevindt zich in: Home » Over Ons » FAQ

Veelgestelde vragen met antwoorden

Heeft u een vraag aan ons? Op onze site beantwoorden wij een aantal veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Wie kan ik bellen als ik een vraag heb over mijn factuur?

U kunt hiervoor contact opnemen met onze administratie op telefoonnummer 0591-390522.

Kan ik mijn facturen digitaal ontvangen?

Schriever stuurt u kosteloos een digitale factuur. Neem hiervoor contact op met onze administratie op telefoonnummer 0591-390522 of stuur een e-mail naar administratie@schriever.nl.

Hoe vraag ik een debiteurennummer aan?

Als u met een kopie van uw KvK-inschrijving naar ons verkooppunt in Groningen komt, maken zij de inschrijving voor u in orde. U kunt ook contact opnemen met één van onze medewerkers.

Ik wil graag een (technisch) advies. Is dat mogelijk?

Afhankelijk van het object of de situatie maakt een van onze adviseurs vrijblijvend een technisch advies. Hiervoor kunt u contact opnemen met ons verkooppunt op telefoonnummer 050-3185090.

Welke merken verkoopt Schriever?

Hier vindt u een overzicht van ons volledige assortiment.

Wat moet ik doen als ik een productklacht heb?

Ga met het restant van het product (indien nog in uw bezit) en een kopie van de aankoopnota naar ons verkooppunt in Groningen of neem contact op met één van onze medewerkers. Een digitale foto van de klacht op de ondergrond is wenselijk om een goed beeld te krijgen. U kunt uw gegevens ook mailen naar info@schriever.nl.

 

Volg ons op sociale media

Facebook-icoon-middelgroot.png Twitter-icoon-middelgroot.png
Linkedin-logo-middelgroot.png